No matter what.

Idag har jag slappat framför tv:n hela dagen så jag tror volleyboll är rätt passande kl 5 :)
ikväll efter volleyn ska jag nog ta det lugnt me för det känns som om mamma och pappa inte kommer låta mig få vara upptagen fredag,lördag,söndag annars :S dem tycker aldrig jag tar det lugnt.
Imorgon kanske jag skulle äta middag och festa med anton och hans kompisar, lördag har jag bestämt med marr & anna f och söndag är det seriematcher i norsjö.
Så ikväll blir det bara mami&papi kväll tror jag.
Men jag måste vara med lollo nån dag <3 och Isa&rebb.. men det måste tyvärr bli efter lovet sweetharts (L)

Jag har legat och tänkt rätt mkt idag och kommit fram till att jag behöver mina kompisar, nästan mer än allt annat, men ibland måste man ta beslut på egen hand. Lära sig och kunna ta hand om sig själv. Och ibland kanske man måste hålla inne vissa tankar och saker för sig själv för att inte skada dem omkring sig. Som en av mina vänner en gång sagt: "Varför ska man tynga sina kompisar med vissa saker?" och det är sant tycker jag.  Men det man alltid behöver är att veta att man har någon som alltid finns där för en, vilka dåliga beslut man än tar -
no matter what.
Jag vet att jag har såna kompisar.

aja, slut med deeptalk, jag orkar typ inte ens sånt nu.

Jag peppar typ träning som tusan :) bara jag får mig dit och tillbaka :)
måste call anna så jagvet om skjuts åså :)
 vi ses♥!




Kommentarer
Postat av: Isa

Ja, vi måste hitta på nånting snart gumman. jag finns förövrigt här ifall du vill prata eller så. Du skriver bra måste jag också passa på att säga :$

2009-01-08 @ 15:50:31
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0