Mattesnillet börjar slappa.

Jag fick veta värdena från blodproverna idag och dem var normala =) jippe, betyder alltså att jag inte har gener att bli tjockis haha (A) synd, annars hade jag kanske fått söta små guldbudda-barn när jag blir äldre ;)

Ikväll betår mest av plugg :( SUGER HÅRT! matte c -prov imorgon :( är inte ens lite peppad, jag vill verkligen inte. Jag kan inte dethär! men får väl göra mitt bästa och sen.. får det gå som det går helt enkelt..
Har funderat på att hoppa av Matte D också och välja "företagandeEkonomi" och "Projekt-nånting" , för man fick tydligen lära sig att ta hand om sin ekonomi osv vilket jag kan behöva.
Engelskaläxa till imorgon också :S vet inte ens va det var för sidor eller så. Men den får vänta, matten går nog före.

Hade velat lägga mig tidigt och bara sova. Sova tills väckaren ringer kl 7 imorgonbitti. Men tror inte det blir så tidig kväll ikväll pga matten.

Aja, annars är jag happyface :D lite småsjuk känner jag mig men det är ingen fara alls :) mår toppen annars och känner mig glader! :) tänkte bara berätta det eftersom jag tror jag har glömt och skriva det pålänge.

vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0