känslan kommer tillbaks


Kommer då kunna sova gott inatt, jag är trött.. otroligt trött efter gymmet. I fredags märkte jag att min hals var dålig att den nästan svullit upp på ena sidan och nu efter volleybollen och gymmet måste jag tyvärrsäga att det inte känns bättre precis. Det var härligt att gymma, men jag kände en konstig känsla i bröstet helatiden. :S aj aj aj stina.. inte träna när man är sjuk.   Jag träffade marr på gymmet =) fast hon skulle just fara då jag kom. Det avr lite tråkigt, men vi syns ju imorgon :)
  Det går ganska mycket magsjukor osv nu denhär tiden på året :/ och jag tror min plankton har råkat haft oturen att få det. :(
krya på dig!

Nu väntar jag på maaaaaat!
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: julia

sv . jag har heller aldrig borrat men dragit ut tänder=)

men nu vet jag att de iaf inte gör ont ;)

2009-01-25 @ 18:17:51
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0