Hittade listan på isabells blogg och orkar inte plugga.

från fotoklubben igår


8 favoritprogram
Scrubs
House
Vänner
Top Model
How I met your mother
Simpsons
Sex and the city
Next

8 Saker jag gjorde igår
Sovmorgon
En lektion
Testade typ tusen bh:ar på stan
Var med Anton
Var på fotoklubben
Cykelkedjan hoppade
Pratade med Lollo i telefon
Var otroligt trött

8 Saker jag ser fram emot
SOMMARLOV
Fylla 18!
Slippa skolan
Bli lyckligast
Fara utomlands
Fara på festival
Tatuera mig
Hemavan

8 Favoritplatser
Grekland
vår gamla husbil
hos anna
i svansele
stockholm
i antons famn
dansgolvet
i hemavan

8 Saker på min önskelista
Evig lycka
Min lön
Bärbar dator
MVG
få sluta vara orolig
lycka till alla mina vänner
Långt hår
evigt liv med alla jag älskar

8 Personer jag utmanar
 ingen behöver.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jo.. Hemavan är ett riktigt grymt ställe att vara på=)

2009-01-30 @ 18:09:09
URL: http://lundgrensjournal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0