fakta om helgen


i
 Fredags var jag med anna och vi for till läkarvägen och festade lite smått med anton och hans kompisar :) marr och hennes kompis fannie kom också :) men själva festandet tog slut rätt fort , typ vi 12-tiden och efter det så for jag och anton hem till han och såg tv. När johan komoch skulle sova i antons soffa så la vi oss i sängen och snackade tills vi somnade vid typ 4-a-tiden.


i Lördags var vi tvugna att stiga upp tidigt för att gå till "Öppet hus" på skolan där vi typ inte gjorde något över huvutaget! :O aja, efter det så kom lollo hem till mig och umgicks tills jag blev tvungen att göra mig i ordning för jobbet på Nocks. Nocks var lite tråkigt efetrsom jag hängde max in 50 kappor på hela kvällen.. otroligt lite folk ute igår :S men tur att Anna Holmström var där och jobbade med mig, vi hade rätt kul ändå. och anton ringde och förgyllde kvällen ännu mer med att fråga om jag ville sova hos han, så ja, så blev det och vi sov till kl 13 i morse (A) hääärligt med äntligen lite sovmorgon :]

Söndag, idag, har jag somsagt inte gjort så mkt, har varit hos anton och bara slappat och spelat tv-spel till kl typ halv 5 och nu sitter jag här, har just äti och ska väl strax se tv, umgås med syrran och sen duscha och sova =)

vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0