Du får göra som du vill, men aldrig förråda den, som lever inpå din själ.


Jag förstår att min uppdatering har varit kass, men vad gör man lixom? det har ju varit jul och nyår och då hinns det ju verkligen typ aldrig. man vill ju umgås med familj och vänner dåju =)
lite tråkigt att se att man har tappat läsare , men aja.

Ikväll blir att umgås med Anna F :)
vet inte riktigt vad vi ska hitta på. det blir nog att spela nå tv-spel eller typ se nån film å bara mysapå :)
imorgon blir det nog första gången jag använder Guldkortet på Friskvårds =) Spännande!

Marr, Terr? ÄR NI PÅ? =)=)=)
om inte så får jag väll fara dit och köra lita yoga by my self. För vara i gymmet.. nja det känns mobbat att vara själv (A) vet ju inte ens hur man gör, typ

Vill passa på att säga GRATTIS till Anton som fyller 18 bast idag! :D grattis grattis grattis storpojken =)

Ne, nu väntar duschen ;P
känner fräschheten från igår ;)
Vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: marrr

jag kanske är på;D

2009-01-01 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0