Feeling mixed.

Min kväll blev inte alls dålig igår, jag for till anton och sov och vi käkade kladdkakesmet i massor :] men ikväll blir det mindre roligt, jag ska göra kinesiskan och nog lite matte, sen ska jag bara umgås med mamma tror jag. Nästan inge msn ikväll, jag kan gärna sms:a -för mobilen kan jag ju bära runt på men om man msn:ar fastnar man ju vid datorn och är fast där hela kvällen.

Det är blandade känslor stockholmsresan närmar sig.
Jag tycker det ska bli trevligt att umgås med maja,olle&aniara och även kul att strosa i storstan, men vara borta från bejbi 6 dar.. :'-( + att jag missar att följa han och hans familj till vildmarkskampen och övernatta osv vilket hade varit dödsmysigt (!)  + att jag missar att festa med lite folk fredag eftersom thomas fyllt 18 (jag skulle inte kunnat hängt med ut på krogen, men förfesta med dem hade varit kul)

Imorgon är det fotoklubben och vi ska få vara i ett mörkerrum om jag inte har fel. Vi får säkert fota som vanligt också men jag har ingen idé riktigt. isåfall nån till riktigt extrem sminkning som vi gjorde på Julia förra gången, men denna gång på antingen mig eller marr.


Modell: Julia
Sminkning: Jag & martina
Foto: Jag

Fettisdag idag btw =) inte för jag gillar semlor så värst, men äta en måste man! det hör ju som till.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: vikkie

stina , vi saknar dig

2009-02-24 @ 21:12:43
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0