Take my hart.

Sorry, hade inte tid att skriva igår.
jag for på provet - provet gick skit!
Jag for och tog sprutan - gick bra men har fortfarande ont i armen haha
jag var med anna f hela kvällen - var mysigt :]
Och idag är det alla hjärtans dag =) vad ska alla göra för något? Vem ska ni spendera dagen med?
Jag tror nog alla redan vet vem jag ska spendera dagen med. Min PlanktonAnton och vi ska väl bara mysapå tror jag :]

Jag mår mkt bättre idag btw, min förkylning känns nästan som helt bortblåst :D! Jag fick en hostattack i natt dock, men hostar nästan inget nu och om jag tar lite hostmedicin innan jag far till bejbi så borde jag inte hosta speciellt mkt på hela kvällen :)

ha en bra alla hjärtans dag!
pussar&kramar
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: R

Damn, jag saknar dig vännen.

2009-02-14 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0