Sundrenched world.

Lyssnar på Joshua Radin och försöker göra utrymme på min dator så jag kan lägga ut dagens fotklubbsbilder som bleb helt gorgeous. Jag sminkade julia och marr hjälpte med att sätta fast stjärnor. Sen fotade jag och martina Julia i massor, hon ver helt underbart vacker :) så det blev riktigt många topnotch-bilder tagna idag.
Nu börjar mamma tjata på min klädbomb jag har lagt i ena fotöljen .. så bäst att ta tag i det nudå.
Ska ta en riktigt varm dusch sen, för man vet aldrig när jag får det nästa gång, för alla rör håller på att frysa ihop i vårat hem. Finns bara kallvatten på hela mellanvåningen och övervåningen. Inge vatten alls i köket eller tioan brevid mig. Så det är bara nere i källaren vi har varmvatten.
nu måste jag skynda, ni får se bilder sen.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0