So close but still so far.

Är med älsklingen just nu. Han ligger och tar en liten nap för tillfället så då tänkte jag passa på att skriva.
Jag far till stockholm om ca 13 timmar... visst ska det blir kul, men ändå inte. Jag vill inte bort från anton, verkligen inte. Men det är ju bara 6 dar och det borde vi ju kunna klara, men det första gången vi är borta från varandra så länge det är nog därför det känns extra jobbigt. Vi ska strax ner och bada&basta :) anton är lite badkruka, men jag kommer putta i han om han inte får sig i själv. sen ska han sova här, så denna kväll blir riktigt mysig.
Hoppas ni andra också får en bra kväll och ett jättebra sportlov! Det är bara att ringa när hälst ni vill =)
Jag ska väl försöka låna syrrans dator i sthlm så jag kan skriva nått blogginlägg.
Men ha det bra nu sötnosar!
vi ses♥



Ha ett bra sportlov Plankton. Jag kommer hem om några dar. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0