pillat till frillan

äntligen är luggen trimmad :) har stört mig på den länge nu och idag fick jag åka till min räddare i nöden Mia och klippa den, gratis tom! det är så härligt för hon vet exakt hur jag vill ha min frilla så allt ajg behöver göraär att sätta mig på pallen i 10 min så är det fixat sen. Hon är för go hon!
Idag for jag till skolan, fast det var nog inet det bästa draget.. har haft så jävla ont i bröstet, halsen osv hela dagen! Och hostan tar snart död på mig.
men För övrigt så älskar jag livet otroligt mkt just nu! Kom och tänka på hur himla glad jag var när jag gick hem idag.
Och jag längtar till alla hjärtans dag för då blir det bara jag och min bejbi, inget annat:]

Ikväll borde jag faktist ta tag i engelskapluggandet... har ju engelskaprov imorgon.. tror det är det enda jag ska fara till, jag orkar inte de andra tror jag, särskillt inte kinesiskan, det blir ett helvette att ta sig dit :/
Btw, fick tillbaka kemiprovet idag som jag var säker, och då menar jag BOMBsäker på att jag skulle få ett stort jävla fett IG på(eftersom jag fick totaly blackout på provet). Men tro det eller ej, jag bröjade nästan gråta av skratt när jag såg att allt jag ändå hade chansat och skrivit på hade jag skrapat ihop 14 p och det räcker för ett medelmåttigt G iallafall xD! GUDENDÅ, än en gång har jag lyckats klara mig undan ett ig (A)



nu ska jag bara försöka hitta nå roliga bilder att bjuda på eftersom humöret är på topp :)

Åh, kolla va jag hittade!
Checka fjårtis minen på sista bilden! jag lyckades verkligen där ;-) 
men min Pee&Poo klocka är jag fan nöjd med :].Det här är bilder på mig och några klassmates ifrån åk 8.
Jag vet att ni tycker vi var heta brids! Njut gott folk!

vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Vilket puffhår du hade. :P

2009-02-12 @ 20:44:15
Postat av: POO

ÅH PEE OCH POO KLOCKAN!!!!!!!!!!!!!!!

men fuck vilken bild på mig........varför sa du inte nått åt mig? ;-);-)

2009-02-12 @ 20:55:09
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: matilda

hahahah snygg jag var på sista bilden då...

2009-02-13 @ 07:55:50
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0