Måndag kväll.


Bara drygt 3 dygn och 14 timmar innan jag tar flyget till syockholm. innan dess ska jag ha hunnit välja mina individuella val inför 3:an.  Jag ska kolla och riktigt fundera ikväll, mamma ska också få komma och hjälpa. Jag ska väl inte göra så mtk mer ikväll förutom förbereda mig inför svenskan och jag borde även kolla kinesiskan, men allt tar emot, jag orkar inte -vill inte. Men måste stå ut nu, alla har börjat se att jag ger upp, vilket känns jobbigt för då måste jag inse det själv och faktist göra någonting åt det...
Känner mig lite nere ikväll.. vet inte alls varför. känner inte för att göra något, men känner inet för att vara rastlös. Känner inte för att vara med någon, men vill verkligen inte vara ensam.
Även fast jag mår så himla bra nu förtiden så måste det ju få finnas stunder då man får vara lite smånere.

Vi har egentligen våra långa sovmorgon imorgon, så jag hade tänkt fara och gymma, men vi har en föreläsning om skogsindustrin då som vi måste lyssna på (!?) ehmm.. Nejtack! jag tror jag vill ha min sovmorgon.
Känner verkligen för att ta tag i gymmandet , men på nått sätt äre som om jag inte orkar ta mig dit. Jag har som kommit in i en slappa/äta sötsaker -period och såna är svåra att komma ur. Behöver peppning av någon för en sådan sak.

Ne gud, detta blev inge glatt inlägg. Aja, jag ser iallafall fram emot kladdkakesmeten som jag har i kylskåpet :)
Hoppas ni får en bättre kväll än vad jag nog kommer få
ring gärna en signal om ni vill prata, eller skriv på msn, muntra upp mig kära ni.
vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0