Kiss me goodbye on a friday afternoon


HAHahaha WOW! hade 108 besökare igår, shieet =) va kul hihi
åså får man komplimanger för att man tar fina bilder osv, fy så kul, man blir så himla glad när nån gillar det man gör. Jag som mest skriver strunt på min blogg.. lixom bara rablar upp allt som flyger ur min skalle haha. och ändå har jag ju en del stammisar som kollar in varje dag :-) kul kul
ni får gärna skriva en kommentar lite dåochdå om ni vill, eller bara skriva vem ni är, för det är man ju mest nyfiken på, vilka som faktist läser ens blogg :]

I helgen (om några timmar) far jag till Finnträsk med Lollo&anna för att åka skoter, umgås, mysa osv :) är rätt pepp. Vi ska fara och köpa fett på maxi innan vi drar till skogen. Kommer hem söndag nån gång (inte bestämt tid än) så då blir det inget bloggande i helgen som ni förstår :-/ tråkigt -I KNOW, men ni får gärna titta in söndag, för då har jag en massa massa bilder ni ska få se. Både jag och anna ska ha med oss våra systemisar så ja, bilder lär det bli. kanske inte snygga eftersom vi ska vara i mjukis hela helgen, men ni får stå ut ;)

Ne nu måste jag vila eftersom jag gått runt och gjort reklam hela dagen. Mina ben är förtusan sömniga efter allt gående och måste få en  tupplur.

Ha en bra helg nu alla,
speciellt min plankton som kommer saknas på ett hörn eller två i helgen.puss.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Emmy

Svar: Haha ja ni såg iaf ganska roliga ut - på ett bra sätt! ;)



Och förresten, varför kör du inte skoter i Svansele istället??? ;P

2009-02-21 @ 08:48:16
URL: http://eholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0