Företag för en dag.

U N G D O M S H Ä L S A N:)

imorgon kommer jag, martina, anna & emma att gå runt på balder, kaplan, anderstorp och stan för att göra lite reklam för ungdomshälsan :) det är vårat arbete för "Företag för en dag". Ni får gärna skänka en slant om ni känner för det :] det skulle vi bli mycket glada över.
Jag och martina har kämpat hela eftermiddagen med att fixa plancherna vi ska ha på oss, det är sånadär fina med en fram-en bak och med snören som håller ihop den över axlarna.
Vad jag ska göra ikväll vet jag inte riktigt, men nog bara ta det lugnt, kanske umgås med anton om han inte redan har andra planer. Jag kommer ju inte se han på hela helgen eftersom jag ska vara och köra skoter med Lollo&Anna - vilket kommer bli jättekul men jag kommer sakna min bejbi.

Ögonen känns rätt tunga nu om jag ska vara ärlig, hade svårt att somna igår av någon konstig anledning. tror jag ska lägga mig framför tv:n en snabbis
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men då var det ju ER jag såg på stan idag, vad roliga ni såg ut! ;) Tänkte inte på att det var du!

2009-02-20 @ 14:14:03
URL: http://eholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0