tredje december

Igår gick jag runt och sjöng julsånger och kände mig allmänt happy :-) . Idag... vet jag inte, kanske för att jag inte har några planer alls för idag, sitter på fotografiska bild lektionen nu och den är så lite intressant som den kan bli. Före det var det religionlektion och den var väll inte mycket intressantare.
Känner att jag hade velat baka en massa goda cupcakes idag men jag ska ju försöka vara nyttig i tio dagar alltså till onsdag så det blir nog inge muffins.. eller får se, kanske inte kan motstå, troligtvis kan jag inte motstå, är himla hungrig nu också så.
Ne, ikväll kanske jag ska försöka planera julklappar osv och kanske också planera klädseln till nästa helg då det är lucia-party på station :-) måste fixa partydricka också.
Ne nu vill jag sluta för jag är klar med uppgiften... men såklart, Doris släpper en inte en enda sekund för tidigt..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0