Träningen är förhoppningsvis igång igen

Idag har jag kännt mig duktigare än på länge. Jag har varit på friskvårds på ett Afro Powerdance pass och sedan tagit en liten runda i gymmet :-) Men jag kollade nyss tillbaka på bilder från volleyboll-tiden.. Vad min kropp såg annars ut. Jag var mindre på nå sätt.

När jag kollar tillbaka får jag bara mer ångest över hur min kropp ser ut idag, och jag hatar att känna den känslan. för jag känner mig fånig, men samtidigt är jag inte lika nöjd över min kropp idag. Jag önskar jag kunde gå tillbaka, till tiden med volleybollen, men det är tyvärr inget alternativ. Man får kämpa, träna, det är det enda som kan göras. Visst kan man svälta sig själv, straffa sig genom att inte äta, men det skulle jag aldrig göra får jag hoppas. Jag älskar helt enkelt mat och jag älskar cupcakes.

Ne var faktist inte meningen att det skulle bli så seriöst och djupt dethär inlägget, ville bara skryta över hur duktig jag varit som tagit mig till gymmet! :-) å imorgon blir det igen!
btw, slingor i håret på morgonen! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0