Lillälsklingen ska steriliseras


Idag ska lucia steriliseras. Stackars min lilla älsklingsgumma har inte fått äta från klockan nio idag pga det. Det är också jag som ska hålla i henne i bilen när hon kommer vara skvätträdd :-( men antar att det blir bra sen :-)
Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls :-/ Jag har som vanligt bara en lektion, sen for jag hem och här hemma har jag inet gjort ett dugg, väntade på anton, han sa att han skulle komma men antar han somnat ;-)
Har iallafall beställt sling-tid hos fannie på Sax&Kam. På torsdag sker det :-)! perfekt, just innan fredagen som består av lucia-sjungande hela dagen och station på kvällen :-D! LÄNGTAR, känns som längesen, jag for ju inte på förra station :-O omg.. stina missade en station! jajjemen :-/ jag som hade som mål i början att samla på alla station-affisher för alla brukar vara så fina :-) men det sket sig haha.
Aja, nu har anton vaknat iallafall :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0