Dec. 15, 2009

Dagen:
  • Ensambel uppvisningen gick bra
  • Vann på en random lottning på skolan, presentkort på SF 100kr
  • Ska aldrig mer träna Core.. det var plågsamma 40 min!
  • Har inte hunnit övat något på samhällsen trots att vi har prov imorgon
  • Fick en söt kommentar på ett år gammalt random inlägg av någon "you know" som jag absolut INTE KNOW vem det är och det stör mig. Men antar det är en skojjare :-)












även fast jag verkligen vill ha vinter nu så kan man inte låta bli att längta en gnutta till värmen, sommaren och gärna utlandet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar fortfarande de där bilderna vi fotade i somras :)

2009-12-16 @ 09:04:11
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0