Dan före dopparedan

Steg upp innan åtta i morse för min väckarklocka råkade ringa och då kunde jag inte somna om efter det.. 
Jag har idag gjort julfint hela dagen! Jag har plockat ihop alla kläder i mitt rum, damsugit, moppat och rensat bland alla gamla parfymflaskor, hudkrämer osv. Även damsugat och moppat i gästrummet +
en regäl städning av lilltoan! Känner knappt igen mig när jag går in! hahha ne okej, visst syns det att det är samma gamla halvrisiga toalett men mycket renare och inte lika mycket småtjocks iallafall :-) Har varit hjälp i tomteverkstan och slått nin en massa paket och dessutom hjälpt till med julmaten och julgodis såsom brända mandlar, julcupcakes och mozartkulor :-P mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0