Återblick på året 2009.

Förra Nyårs!


Vårat volleyboll-lag försvann mer&mer och jag slutade.

Jag och anton blev tillsammans <3


Vithatten!

Alla hjärtans dag.


Stockholm på sportlovet.


Skotertripp till Finnträsk med anna&lollo.


Första festen med klasstjejerna.


Första klassfesten!


Hemavan!


Klassfest nr.2


Skolavslutning för åk 2.


Klass-Poolpartyt!


Fred & Kärlek!


Midsommar.


Klassfest med förra klassen 9B


Trästocks (med Isa dag 1, med dessa dag 2)


Kussen på besök.


Norsjö Beach med anna&isa!


Järngänget far och hälsar på i luleå!


Vi blir TE3C.


Anton följde med till Stockholm.


Jag fyllde 18!!


Balders Teknikfest!


Världens bästa Emil Jensen spelade i stan!


Halloweenfest!


Bakade i bagarstuga.


Skyltsöndag.


Luciafest!


Julafton.


Mys & vin-kväll med anna&lollo.



Nu återstår bara detta års NYÅRSBILDER :-D

Kommentarer
Postat av: marr

det där var roligt att se, jag kanske härmar dig om jag har tid :]

2009-12-31 @ 11:30:03
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: a

jenni är grov

2009-12-31 @ 12:50:56
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0