3:dje advent/Lucia


Förfesten i fredags var jättetrevlig, verkligen! :-) men det efter vill jag hälst inte prata om.. men måste säga världens största tack till min underbara pojkvän :-* och till mina otroligt fina vänner!
I lördags myste jag och anton typ hela dagen, vi hade dessutom sesongens första lusse-bak med mami och sen åt vi middag med mina försäldrar :-) I morse såg jag och anton en bit av luciamorgonen och åt lussebullar och nu på dagen har jag varit på stan med mami&kajsa å visat julklappar ;-)
En lite annorlunda helg.. men kanske ok ändå förutom några små felsteg.
Nästa fest är inte förrän nyårs för min del, och om jag då hänger på anna e och hennes planer så blir det lite dricka men fest med en massa trevligt folk :-)!


Ikväll blir det troligtvis myskväll och nötknäpparen med dessa tjejjer! :-) KUL!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kan säga att du är inte det minsta ensam om det iaf. Om det kanske hjälper. :)

Hoppas du haft en mysig lucia sötsyster. ^^

2009-12-13 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0