Undviker speglar

Blä på mitt hår...
Igår kom jag på att jag inte gillar mitt hår längre.. Jag tycker varken om färgen eller formen. 

Jag vill inte ha såhär ljust längre! Jag vill ha mer snadre/mellanblondt hår. Vill ha skiftningar i mitt hår, för just nu är underhåret en färg och överhåret en färg... Gick till hufvudsaken idag och fick lite tips men vet inte om det gjorde mig så mycket klokare.. De tyckte det smartaste var att gå till salong och göra håret, men det drar ju flera hundra spän, kanske tillochmed över 1000 kr! De gav mig två andra alternativ men vet inte...  Litar bara på sax&kam typ haha. Ska gå dit i helgen och be om råd tror jag.
Har klipptid till helgen hos Mia. Funderar på hur jag ska klippa det. Jag har ju sparat så länge, så jag tror det inte blir nån förändring på längden, men luggen måste trimmas mycket! Funderar även starkt på att testa klippa pann-lugg igen. Tror det skulle bli sött, men då är bara risken att jag tröttnar på det fort, men den smällen får jag väl ta isåfall.
Något måste iallafall göras med mitt hår, för en sånhär klump i magen som jag har nu vill jag inte ha!


Det är denhär hårfärgen jag vill ha!
skulle inte tacka nej till längden osv heller haha

Kommentarer
Postat av: annis

luggen växer ju fort så dett är ju lätt att fixa till=)

2009-08-03 @ 21:56:20
Postat av: hmmm (ex coach)

Så du vill se utt som ett vandrande skelett istället för att se sund och tränad ut? =P

2009-08-04 @ 07:31:06
Postat av: Moa-Stina svarar till ex coach

sv: HAhha ne okej, jag syftade på längden av håret, formen på håret, frisyren osv ! ;) inte hennes spinkighet ronnie! Men sminkngingen var häftig, skulle funka på fest :P

2009-08-04 @ 08:47:09
Postat av: ISAbelle

du har jättefint hår nu tycker jag <3

2009-08-04 @ 12:49:49
URL: http://isabelleeastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0