Blood giver.

Funderar över att bli blodgivare. Har funderat på det förr och nu när jag fyllt arton får jag skänka blod. Skulle kännas bra att veta att mitt blod kan rädda liv. Men direkt jag tänker tanken på att de tömmer en på 4,5 dl blod, (en tiondel av allt blod i ens kropp),  tre gånger per år får jag rysningar. Jag är blodrädd och kan lätt bli snurrig när jag tar blodprov osv så detdär är egentligen kanske inte my thing.. men gud så bra dte hade kännts att ge blod.
Tycker ni jag borde satsa på att göra den goda gärningen?


Kommentarer
Postat av: terr

Blodgivning är något otroligt viktigt :O Jag skulle vilja ge blod men har svårt att komma mig för att göra det eller ens kolla upp det.

Om du känner dig manad så är det en toppensak att göra ! =)

2009-08-27 @ 23:28:49
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0