as long as we're togheter


Kom hem igår kl 7,  for till anton efter jag duschat och ätit. Äntligen fick jag se min bejbi, 5 dar är fan länge ;-) haha Men nu har han farit till svansele igen den bajsen! så kommer inte få se han förrän måndag (förhoppningsvis kanske söndag kväll/natt).
Tänkte inte skriva om hemavan nu, utan jag gör det då jag har laddat in alla bilder och kan lägga ut dem på bloggen :-) så vi får allt samlat lixom.
Jaa.. ikväll vet jag faktist inet vad jag riktigt ska göra. Funderar på att bara vara hemma med mami & papi och sen läsa svenskaboken som ska vara klar till efter lovet. Eller så vill jag ringa nån å hitt på nå. Så om ni vill ha nå å göra, så hör av er :-)
Det som har varit sol å fint idag, åså börjar det snöa!? vill det där himla snöet inte ge sig?
Jaja, Har inte så mkt mer att skriva idag. Förlåt för den dåliga och tråkiga uppdateringen jag haft denna vecka.
puss vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hem från fjällen sötnos :)

2009-04-17 @ 22:58:18
URL: http://www.foreversummer.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0