Lördagkvällen den 25/4


Ikväll var mysig :-)
Det började med att jag och Ida gjorde världens godaste cesarsallad och sen gjorde i ordning popcorn + kex&ost och satte oss framför tv:n och såg Robinson. Vi båda hejjade på att jarmo skulle blåsa alla rakt upp i ansiktet och vi hurrade glatt då rafael åkte ut. Sedan spelade vi GHrockband och vi steeekte på medium & easy ;-) Efter en timmas rockande satte vi oss och kikade på oceans tills Ida somnade ( ;-) ) haha. Lilla tröttisen. Så vid halv 1 tänkte jag att jag nog skulle lämna henne och john blund ensamma. Kom hem ganska nyss alltså och sitter sådär halvpömsig fast ändå pigg framför datorn. Funderar på vad som komma näst.
Hoppas alla haft en bra kväll.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja men när du hade gått orkade jag inte gå upp så jag satt och såg klart hela filmen, kom på att jag sett slutet förut ;)

2009-04-26 @ 09:19:46
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0