ett roligt insiativ

Min syrra från sthlm ringde mig igår och frågade ifall jag ville springa tjejmilen med henne den 30 augusti. KUL tänkte jag på en gång. Vi ska försöka få med våran andra syrra också så vi springer det tillsammans och peppar varandra. Visst.. det bilr jobbigt, visst jag vet att jag måste träna upp inför det, men det kan vara bra att ha ett mål tror jag :-) så nu 17 veckor innan startskottet blir det joggning 3 ggr i veckan + styrketräning. Vilket betyder mycket träning. Oj oj oj tänker ni, och oj oj oj tänker jag. Men jag har bestämt mig. Tjejmilen it's on!

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Hahaha, vad roligt. Jag har funderat på tjemilen sen i höstas för jag och helena pratade om det lite smått. Jag är absolut på. Jag har redan börjat träna. It's on! ;P

2009-04-26 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0