dö lapplisa dö!

helt seriöst. jag har varit peppade hela veckan och speciellt hela idag för imorgon är det valborgs. Men satans lapplisa! Jag var inne på friskvårdskompaniet i 1 timma, OCH JAG FÅR MIG EN BETÖER!? på jävlart 600 spän också! TAck DU som förstörde min dag och fick min pepp att åka till noll. Jag stod inte ens i vägen för nått!(?) moppen tar ju knappt mer plats än en cykel och om lapplisan hade väntat 5 minuter så hade jag flyttat moppen med en gång! Lapplisa, du förstår ju att det är en ungdom som är inne på friskvårds för att vara lite hälsosam och du borde ju förstå att jag som ungdom bara har 1050 i månaden att leva på + att det snart är sommar och då får vi inga pengar alls + att det är svårt att få ett sommarjobb. Du vet ju att ungdomar inte har råd med sånthär SKIT!
  Jag är inte glad någonstans just nu. Vill bara lägga mig ner och gråta för jag vet inte vad jag annars ska göra...  Jag vill så gärna på Peace&Love i sommar att jag gör typ vad som  hälst för att få mig dit! Jag sparar varenda krona till festivalkassan och jag har inte råd att slösa 600 spän på en böter jag inte ens jag tycker jag förtjänat!

kanske jag överreagerar men ne.. fyfan.  jag är redan fattig. behövde väll inte göra mig mer fattig över en sån småsak.
vi ses

Kommentarer
Postat av: juulan

DU SKÄMTAR?:O ojj...



svar: ja eller hur, de är verkligen underbar!

2009-04-29 @ 16:07:33
URL: http://juulan.se
Postat av: Anna-Kajsa

Men hade du parkerat fel då? Så jäkla tråkigt. :(

2009-04-29 @ 16:10:38
Postat av: Ida

men åh, så dåligt!

2009-04-29 @ 18:56:20
URL: http://foreversummer.devote.se
Postat av: Hm

Mer ivägen än en cykel? Parkerade du på gågatan så blire böter :/ Även cykelställ..

2009-04-29 @ 19:48:46
Postat av: marr

carpark eller vad dom heter som far runt är ju galna, dom tjänar mer ju fler dom sätter dit så dom tar alla chanser dom kan antar jag.. någon som hade en dålig dag, borde inte gå ut över dig

2009-04-29 @ 19:50:07
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: marr

carpark eller vad dom heter som far runt är ju galna, dom tjänar mer ju fler dom sätter dit så dom tar alla chanser dom kan antar jag.. någon som hade en dålig dag, borde inte gå ut över dig

2009-04-29 @ 19:50:31
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag fick förra året på 600 spänn för att jag stod där 2 min för länge, fast det var vid kupan =S=S=S

2009-05-01 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0