bästa

Sitter på eddahallen nu och ser alla bollar flyga i luften. Jag har nästan tårar i ögonen och kan på nått sätt inte sluta le. Jag älskar dethär. Gemenskapen och sporten. Men Som jag sa till isabelle: den plats volleyn tog är fylld av så mycket annat nu. Jaja, känns bra att vara här iallafall. Alla är så trevliga och välkomnande, känns nästan inte som om jag varit borta en minut. Och jag ahr fått röra en boll :] stod och bollade ett tag med tjejerna. Skillsen sitter fortfarande i fast är lite ringrostig självklart.
jaja, Snart klassfest och jag taggar! :-D



(bilder tagna från viktorias blogg)

vi ses

Kommentarer
Postat av: virre

platsen du hade i volleyn kommer aldig kunna fyllas av nån :)

2009-04-05 @ 10:23:25
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0