sjuk på en kant eller två

sjuklingkläder (A)

tjaaa, har varit hemma hela dagen idag. jag vaknade mitt i natten och mådde inte så bra i halsen och sov inte så bra, och i morse fick ja mig knappt upp ur sängen och frös som tusan. Så jag sjukanmälde mig och sov tills typ nu  (A)... har lite dåligt samvete, för jag brukar aldrig vara hemma från skolan om jag inte typ ligger i typ 40 graders feber och knappt kan röra mig... så ja, lite dåligt samvete har jag, men nu har jag fått vila iallfall och är redo för imorgon =) ganska nyss slutade resten av klassen btw. Igår satte jag och papi upp min spegel som jag haft i ett halvår men inte hängt upp, men nu är den uppe :) and i like it :)
eftersom jag stannade hemma idag vet jag inte ifall jag får göra nått ikväll, får väl se om det bara blir att slappa ikväll me :$
btw, jag har slut gratis sms... jag skulle ha fyllt på idag men det blev ju inte eftersom jag inte rört mig ur sängen. det får bli imorgon istället

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0