är allt bara ett spel?


såklart när vi har våran superlånga sovmorgon så ska jag självklart ta fel på tiden!
jag var på skolan en timma innan vi skulle börja! :O det söööög jue, men som tur var kom emma och för tidigt så vi satte oss och målade :) åså hade man bara 2 lektioner idag ,hihi och efter skolan drog jag och emma på stan och kollade kläder ,men Emma lesnade fort men jag hittade iallafall en munkjacka på carlings men den kostade jääävul! 500 satans kronor! men fan, jag var tvungen att ha den :$ så nu sitter jag och myser & känner mig dyr i den och funderar på att kanske bära den på skolan imorgon (A) vet dock inte om det blir till tights eller jeans .. 
För övrigt har jag varit på volleyn idag , men en lite tråkig överraskning var att vi fått tre nya medlemmar i vårt lag... tre NYBÖRJARE...(!?) dem är typ 94:or el 95:or? fan... visst att dem tränar med oss, men va fan, på match? vi kommer skämma ut oss som fan! dem har ju aldrig fått träna på uppställningsystemet, dropp, block, smash, upptäckning  m.m! omg! aja, bara att göra det bästa av det antar jag?
men efter träningen med dem så stannade jag och anna kvar och spelade med herrarna =) jag var less och orkade egentligen inte, men anna praktist sätt tvingade mig och det var faktist grymt kul (som alltid när ronnie är med, am I right? ;) haha )



idag fick jag även veta att vi inte har nån lärare i Teckenspråkskursen så det var därför den var inställd förra veckan och blir det även imorgon.. :S härligt med sovmorgon igen (A) men fan, se till så ni har en lärare tillgänglig innan ni låter oss välja ämnet!? vi ska ha ett möte med Guray och en massa andra randoms på torsdag för att få veta vad vi ska göra, om vi kanske måste göra om vårat "individuella val". Fast det gör faktist inte så mkt för mig, då kanske jag kan välja "sy" eller "grafisk design"  =) .

Nu dunkar Kat Deluna-låtar i hela rummet och jag känner mig pömsig och tänker strax lägga mig å sussa så sött :]

men du
vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0