you can feel the softness

Puhh, kom ganska nyligen hem från en långpromenad med älsklingslollo =) vi gick typ 6 km (gissar vi) och bara pratade, jag tror typ inte att vi var tysta en minut ;) åhh, vi har alltid lika mysigt när vi är med varandra :]
jaja, nu känner jag mig lite pömsig :$ hör hur magen knorrar lite och snart är det väl kvällsfika som gäller :P mums
men innan en kopp te måste jag ju slänga ut dagens outfitta och tänkte även lägga in en dagens outfit (eller iallfall kvällens outfit (A) )
 
den här mjukisdressen köpte jag idag på h&m :):) den är underbar ska ni veta

aja, snart kommer dagens Outfitta och sen blire sängen för mig :)
vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0