vi är som häftigast i arvidsjaur

Puh å hå, då kom man nästan just hem från träningslägret i arvidsjaur. Jag var skeptisk till det, men vi hade faktist riktigt kul i helgen :) jag vet inte om jag har så mkt att berätta... eller jo, det förståss, vi körde ju "jag har aldrig"(fast bara med vatten) och då fick man veta en massa roliga saker om folk ;) men det är inget som skrivs här tyvärr ;) haha . I helgen har jag haft 4 träningspass (ca 9 timmar) och sovit ca 13 timmar ^^  och jag kanske måste ta och erkänna att jag är sliten som få :$ önskar att helgen kunde börja nu. jag är inte redo för skola imorgon (A) men tack till alla som gjorde min helg & tack till KFUM =)
tog tyvärr inga volleybollbilder ( :S ?) men här har ni andra bilder från helgen som nyss varit:





      

    




en sexig & osminkad säger:
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni hade det bra. =) och jättefina bilder har du tagit!! :) /cicci(L)

2008-09-07 @ 21:35:46
Postat av: Ida

Träningsvärk träningsvärk ;)

2008-09-07 @ 21:46:54
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Leffe

Fan det är ju ronny!!!!!!! =D

2008-09-12 @ 19:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0