together we run the show

okej, det får bli ett snabbt inlägg ikväll, för jag är trött och vill sova :]!

idag var jag och marr på fotoklubben igen =) vi hade inga riktigt bra idéer idag heller men vi fick oss nåra foton iallfall fast det blev mest tjollerbilder ^^ hihi,men till nästa gång så ska vi ha en superb idé , right marrbarr!? ;P

(med min kamera tog vi typ bara dem här två bilderna.. marrs kamera har vi en hyfsat bra blixt till så det är hennes vi använder då vi ska ta lite mer "seriösa" bilder ;))


Idag så har jag, trots träningsvärken, tränat även idag =)=) fast dock lite mindre än igår.


btw, idag hade jag bara en lektion (vilket uppskattas väldigt mkt :] ) Jag blåste faktist inte håret igårkväll som jag sa att jag skulle. Jag skippade det och sovde med flätor istället. Idag hade jag alltså lite småvågigt hår, vilket gjorde succé tyckte jag :$ så jag tänkte testa det en dag till (A).

(fast jag hade det faktist uppsatt med en stor klämma när jag var på skolan)

efter skolan så for jag på stan tvärt å där stötte jag på lilla älsklings Liv + ronnie&emma :) haha idag var Liv otroligt springig å pratig :] den ungen är så söt, och dessutom är hon nog den enda ungen som tycker om mig (A)

aja HÄR SKA SOOOOVAS!
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du var jättefin i det lockiga håret hjärtat=)

2008-09-11 @ 09:15:09
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Ida

2008-09-11 @ 22:22:02
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Tanken var att ha med lite text där också ;) Vem tränar för mycket nu va?! :O

2008-09-11 @ 22:23:00
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0