Ben&Jerry's är en tjejs bästa vän


imorgon -sovmorgon igen :):) skola & sen vette finkan vad jag ska hitta på. blir väl läxa antar jag :S skulle behöva plugga lite nu också :(:(  aja.. idag har jag varit på promenicks med Lolloälsklingen, det är alltid lika trevligt, vi gick i 1,5 timma idag :)hihi och dagens citat måste ändå bli (sagt av Louise Sundqvist): "jamen det är nog för att du är så öppen folk känner att dem kan prata och lita på dig. plus att du kan prata. JA HerreGud kvinna, har du hört dig själv!?" haha älskar dig gumman, men du vet, jag gillar att lyssna också :] . jaja, åså ikväll var jag med olletjolle :) vi såg "freddy vs. jason" å fyy så vidrig den var! blä! jag gillar inte såna filmer ! är typ rädd, kommer jag våga somna? -kanske(A). jag tror lite ben&jerry's la plåster på såren ^^
men nyss såg jag Bridget Jones,omg ;) riktigt rolig film =)


haha om jag skulle bli riktigt jävla fetdumpad någon gång så skulle jag ta en stor ben&jerry's paket och sätta mig och kolla på gamla kärleksfilmer. huhu , oavsätt dumpningen så måste det göras någon gång ^^

nu blir det ännu lite mer Ben&Jerry's och my name is earl :) kom förbi om du vill smaka , men endast en slick :P resten är min
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag skulle typ ha kommit förbi:)

jag älskar dig med hjärtat:*

2008-09-15 @ 12:38:30
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0