träningsstina







Åhh gud vilket träningshumör jag varit på ikväll  :D skitkul faktist =) jag for först på volleybollen mellan 18-20 sen kom jag hem och såg Top Model, men tyvärr så kom en som jag tyckte skulle komma med inte med i dem 14 st som blev uttagna (och btw, så var hon skitlik Anna F:s lillasyster Lovisa , fast äldre då ;) ) haha. Jaja, vars var jag.. justeja, efter top model så gick jag ner och gjorde fys(typ enmassa situps och rygglyft osv)  å sen spelade jag en massa dansmatta =)  och brände där typ 300 cal (första gången jag någonsin tänkt på calorier HAha) men hihi vad det är härligt att vara lite extra hurtig då&då, å ännu härligare med en långdusch efteråt (A)  .
Nu ska jag blåsa håret och sen lägga mig och läsa en typ 10sidor lång text som vi fick som uppgift att läsa istället för Kinesiska-lektionen imorgon ^^ texten handlar om..ehm... fotlinderskor... riktigt vidrit ska ni veta :S




vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0