sova middag :$?

åt nyss en fil-talrik till middag, eller rättare sagt   ' ' middag ' '  , jag ska äta mer när jag kommit hem från träningen :P volleyn börjar 18 och slutar 20.. jag får skynde hem från träninge för icke vill jag misse nye TopModel ^^ justeja btw, HJÄLP NU! jag och marr har inga idéer inför imorgon på fotoklubben! behöver förslag, please help us :$? kanske kan man få lite idéer från topmodel också (A) haha
aja anyway, är trött nu så jag ska vila lite hihi (A) + Sovmorgon imorgon igen :] hihi  pga att läraren är borta så har jag ingen kinesiska imorgon på morgonen ^^ jag förösker träna på lite kinesiska ord just nu... fy vad det är svårt.. :S
   m å s t e    t r ä n a   l i t e   m e r , tror jag minst sagt. 

snart slår mina ögonlock igen. nu väntar soffan & marabou"dajm"
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: PLANKTO FTW!!

Hihi, jag kan då alla våra kinesiska ord serru =)

KEIWAM BOM BEM TJOOLLAHOP :].. du vet.. fucking Jet Lee(A)

2008-09-09 @ 19:58:27
URL: http://www.stfd.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0