some people say "you don't need it"

HAHAH skrattretande hur roligt jag haft det i natt! eller..?
jag somnade ungeför vid 1-tiden sov kanske nån liten blund, men låg mest och vred på mig.. tillslut tog jag modet och kollade på klockan, jag tyckte jag hade hållt på att vrida mig i evigheter men när jag kollade på klockan så var den bara halv 3! så jag tänkte "gud vilken tur, då kan jag fortfarande somna om och få typ 4 h sömn" HAH! vad trodde jag där? ;) jag bara vred mig helatiden efter det också och för 2 timmar sedan så gav jag upp att försöka somna om. Jag slogpå TV:n istället och såg nån kinesisk film.. och efter det Ellen Degeneres Show.. och efter det nått matprogram ^^
nu är MTv på och jag ska göra mig i ordning för skolan. Känner mig inte allt för trött ändå, det är ju tur det.. men frågan är om jag kommer okra till kl 4! den som lever får se ;) haha

Jaja, jag saknar somsagt skolan så det ska bli härligt att komma tillbaka dit :) även fast jag måste erkänna att jag knappt mår bättre än igår, men det lotsas vi inte som ;)

Ha en bra dag alla =)=)

VI SES♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0