inte light

kiss me, I have chocolips

asså jag har verkligen börjat bli en gottigris :$ på nästan mindre än en timma smällde jag i mig 200g marabou choklad. testade ny smak idag: "Amigo" med nå slags krisp i.. det var gott men jag föredrar ändå vanliga hederliga (A) asså INTE smal jag är! de senaste månaderna har choklad varit min bästa vän (A) hahah okej, inte riktigt, men nästan haha . snart är jag ett svullo ska ni se ;P
idag måste jag göra bildläxan, teknikläxan och plugga matte.. men fan , ska jag verkligen orka? - svaret måste bli JA! jag måste börja ta tag i skolan, kan inte slappa som förra terminen.

nu orkar jag inte skriva mer, jag ska teckna och se Poirot nu.

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha kämpa på! jag har inte orkat iaf (A)

2008-09-08 @ 20:48:57
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0