godnatt skellefteå

okej, måste sova nu så skriver snabbt
Idag var det träning igen och måste säga att det gick SÄMST! jag var så kass idag så jag blev ledsen.. höll typ på att bryta ihop och ge upp där ett  tag men det försökte jag förståss inte visa allt för mkt :$ (rätt pinsamt så). Jag har tydligen sträckt mig i högerarmen också så jag kunde inte smasha eller sörva idag :S  åså var jag såå himla lat idag, jag kände mig som slö & sjuk.. men anyway efter träningen körde jag lite lätt fys =)
jaja, va mer... jo jag har även visat dansmattan för anton. han har aldrig spelat det förr och han var lite småsugen på att testa :) han var rätt duktig för att vara första gången ändå ^^
ja åså har jag pluggat glosor nu i 10 min :P hahha typ 25-30 ord, vi får hoppas på det bästa imorgon (A)
btw.. paniken för helgen börjar smyga sig fram.. fan vad jag är sugen på fest!!! men jag har ingen fest att fara på :(:( och ingen att fara med! Anna var typ på om jag hittade någon riktigt bra fest, men Isabelle & Rebecca drog sig ut pga lite pengar :S om någon är på festhumör eller vet någon bra fest lördag kväll -CALL ME =)
nae, nu måste jag läsa "Fotlinderskan" klart för det ska vi ha gjort till kinesiskan imorgon

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Du borde gå å lägga dig tidigare :p hoppas du får en kul helg :)

2008-09-12 @ 06:51:04
Postat av: Lollo

jag ska supa ikväll hehe:)

2008-09-12 @ 12:38:49
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Jag smek

2008-09-12 @ 14:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0