we are living in a fat vs. skinny generation


måste börja inlägget med:
HAHAHAHHAHAhahahahhaHhhaHAHAHHAHAHAHahha!!
jag&anna blir så otroligt fåniga då vi spelar pingismatcher till 100. XD förstår inte varför men vi har alltid så himla kul och får världens skrattattacker ;D Matchen innehöll även en massa "SATAN!" uttalade på finsk brytning av mig och matchen slutade med 100 - 94 till anna :( synd, men jag tar henne nästa gång skanise ;);)
ja.. om idag, kanske inte så mkt mer att säga förutom att jag har kommit på att jag är borde få fylla år i maj istället för augusti, att jag&anna F är otroligt dåliga på att plugga tillsammans och att jag KANSKE ska börja banta en aning ...
eller är detta rena myyyten? ;)
 Who knows?;)

Aja, en sak är säker
anna borde ta och lägga på sig en del vikt! detta kan fan inte vara hälsosamt? är förvånad att hon ens kan stå på bena! :O


btw, fan krongligt detdär med anna och anna är. men såhär, en gång för alla,  jag kallar alltid Anna Enmark för bara: Anna
och Anna Forsberg för: Anna F
ok? ;P

aja, vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: anna

HEHEHEHHEH du var rätt smal ;););););) och tack för att du gav mig massor med magmuskler idag=*

2008-10-08 @ 23:59:18
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: Anna-Kajsa

Hahaha!

Jag hoppas du inte är seriös med bantandet...för isåfall måste jag nog ge dig stryk...Fast då måste jag nog först styrketräna endel, annars har jag inte en chans mot dig. Men du ska se...snart är jag biffigare än Arnold and then you will obey me! :P

(HAhaha, seriös jag är ;P)

2008-10-09 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0