gamla godingar

Tjaa! SKriver från papis dator just nu, för min är inte påslagen och jag borde plugga så det är inte värt att jag slår på den :S och sne är det voleyboll =)
vi fick sluta tidigare idag från psykologin så der är därför jag är hemma tidigare än vanligt =)
Paniken inför imorgon börjar smyga sig fram.... KEMIPROV!! (eller Ekmi porv som jompii säger)
jag kan ingenting!! Våran lärare (eller egenligen vikarie till efter jul) måste vara den sämsta genom tiderna för hon har inte lyckats lära oss någonting! Hon gör inte lektionerna intressanta på något sätt och hon pratar typ hela lektionen och säger aldrig till om något är viktigt, så det låter helatiden bara som om hon står där uppe och rabblar upp saker bara för att ha något att säga hela lektionen. Vi är typ inte alls delaktiga så jaa... ilallafall jag är helt putts väck i ämnet kemi! jag blir så ledsen.. jag vill inte faila ett prov till... att få det på första fysikprovet förra året räckte för mig.
Aja, whatever känns det nästan som , jag orkar inte, jag är skoltrött

men slut med klagandet, iag var det 29 kr/kg på Kvantum! :D MUMS! fast synd att det inte gällde marabouchokladen.. för jag har börjat gå över till det istället för godis (A) men dte kan vara mysigt att gotta sig med ett kilo godis i helgen, visst? :]

nu när jag lix är på pappas dator kan jag ju passa på att slänga in några gamla godingar ;)
ta en kik, jag vet att ni vill ;)
2007


2006


2003
fidel Castro Lindström >
< santa Lucia Lindström


2002

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0