and there you stand, looking trough your puppie-eyes

puhh... blev värsta träningsdagen idag =)
först så gick vi ända upp till edda , där så hade vi livräddning på tid osv vilket var riktigt jobbigt för bena måjagsäga (btw, är rätt stolt över mitt mvg (A) ) , sen cyklade jag och sjutsade anna hela vägen från edda till kaplan på bara 20 min för vi ahde brottom till psykologin och nyss kom jag hem från volleybollen där jag även gjorde fys efteråt =) oharre mina ben nu.. kommer jag kunna gå på dem imorgon jag som i vanliga fall har så ovältränade ben? (A)
hahah jaja, på volleyn idag så tog Martina(observera att jag inte menar marrbarr) kort på oss för att lägga ut bilder på 
skelleftevolley.se . en och en bilder + två gruppbilder... kul att få vara med på hemsidan :) men pinsamt att vara på ett eget kort.. men aja :)
Syrran i stockholm har hämtat sin mopps idag :] HELT OTROLIGT BEDÅRANDE! Den heter Aniara och ni kan förvänta er att det komemr bli tusentals kort på den när jag är där i helgen :] läängtar till tusen efter att få se den och träffa den. Jag vet att det kommer vara kärlek i första ögonkastet ♥:]

eller vad tror ni?


jaja, för alla som är intresserade så har jag 3 läxor till imorgon jag faktist tänkte göra :O ;) hahah men då borde jag nog börja nu (A) men jag måste även börja packa idag jag far ju imorgon.. shieet.. hur ska jag ha tid med allt? :S.. jag får heltenkelt skippa sovandet i natt

hmm.. har jag nå mer att berätta om denna dag.. njae.. tror typ inte det

justeja, någon frågade hurmkt min färgning åså kostade i tisdags ^^
det blev 1000 spän... SJUKT DYRT! men typ värt det nästan =) (iallafall om man slipper betala allt själv (A) )

ha det bra nu :)
lycka till med livet och allt såntdär =)
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Sötast i världen! :)

2008-10-23 @ 22:18:11
Postat av: matilda

SHIT JAG DÖR, så gudomlig<3<3<3<3

2008-10-24 @ 21:42:19
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0