you will find me, time after time

okej, tyvärr inge bilder från gårdagen än för anna envisades med att ha kameran hela kvällen så ja.. hon har den än ;)
men kan skriva om kvällen istället :)
FY så kul jag hade! :D först var vi hos mig: jag,anna,isa-clara,lollo,matilda & amanda :) det var synd att Isabelle & Rebb inte hann komma dit :( ) men vi hade rätt kul ändå =) vi studsade runt, dansade, snackade och tog en massa bilder :) sedan drog vi oss vid halv 10-tiden till Klas =) där så var det fullt med folk kan jag lova ;) typ 150 pers har jag hört talas om att det var där ett tag ;)  det var grymt kul :) pratade bla med några barnomskompisar :D skitkul att David (som jag var bästis med när jag var typ 2 år och han bor nu i vårat gamla hus)kom fram och snackade med mig en massa =) och ännu roligare att Erik, som verkligen varit en av mina bästa kompisar när vi var små (bästisar mellan 4-11 år) kom fram , gav mig en kram och snackade =) skitkul, jag bjöd han på lite att dricka och han berättade en liten hemlis hahah och det var bara allmänt härligt att få krama han igen :)
jaa.. och sen så umgicks jag typ resten av kvällen med Jompii, Errkman, Matilda & Leffe :) SKITMYS! Vettetusan hur många kramar jag fick av Jompii :] jag älskar han så mkt som kompis, det är fan svårt att fatta men han gör stooor skillnad . jag är så glad att jag lärt känna han =)
åhå.. ja vad ska jag mer säga.. joo, blev skitglad att Lollo hade kul :) för det var ju det som var tanken med kvällen..även fast vi gled ifrån varandra på Klas fest men hon sa till mig då vi träffades att hon hade jättekul =)
jahapp,och en sak till innan jag slutar,

JAG KAN FAN INTE SLUTA SKRATTA !!! OMG!!! HAHAHAHa (du vet vem du är, du vet varför jag skrattar ;) )OMG gumman <3

aja vi ses hörreni :)

bjuder på två småååågulliga bilder



saknar såklart ibland de tider det var vi tre och inga andra

Kommentarer
Postat av: julia

tack men det känns så jobbigt <3

2008-10-11 @ 18:29:53
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0