even the best falls down sometimes.

ja.. jag lovade ju ett gladare inlägg också
men
EH... jag sitter och pluggar just nu, JIPPIE så kul!! ?? hah så vi får väl se hur glatt inlägget blir på en skala ;P
aja, har inte så mkt att skriva :S har inte gjort så mkt annat idag än att oroat mig över kameran.. jag har hittat mer fel nu.. helt seriöst jag börjar typ gråta... :(
 men aja... vi får se om skadorna går på garantin eller om jag kommer heöva betala skadorna (pappa kommer då vägra göra det :( )

men aja, ANYWAY ^^
träffade adam en snabb stund på kaplan idag =) har inte sett han på länge så det var trevligt =) men det var före kamerainsidenten så..
sedan gick en snabb prommis med lollo för att bli på bättre humör =) och då fick hon min present åt henne! :D (eller egentligen så köpte hon tröjan för flera månader sedan och jag lovade att rita på den .. men den har inte varit klar förrän nu för jag har inte haft någon insperation  (A) ) men aja, nu fick hon den och hon tyckte om den =)=) GREAAT!
och syrran kom förbi en stund och det lyste upp min dag ännu lite till :]

jaja.. ska vell återgå till arbetet.. sen blir det sängen.. jag deckar fan snart (A) haha
då sover jag nog bra i natt får jag hoppas =)


vi ses♥

Kommentarer
Postat av: h

stiligt =))

2008-10-10 @ 13:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0