eating all the bullshit food that they sold me


hmm.. vaknade vid typ halv 9 tiden, somnade om och steg upp vid halv 11 :)
idag ska jag in till stan för att köpa present åt camilla, sen ska jagpå ett möte inne i stan vid kvart i 4 och sen ska jag förhoppningsvis träffa Ida på Ica efter hon sett klart bion =)
vi ska handla ingridienser till cesarsallad som vi ska tjocka oss med hela kvällen :D vi ska troligtvis vara här så jag har lite att städa minsann :S
btw, fick någon mer än jag skolkatalogen igår? isåfall, SLÄNG DEN PÅ DIRREN! eller SNÄLLA dra ut fotot på min klass! eller iallafall täck över mitt ansikte! :(:( hela min kalss blev skitfin! alla blev hur fina som hälst.. förutom jag såklart! :S jag har någon speciell förmåga att bli epic fail på skolfoton.. jaja...
jag saknar min systemkamera i massor... varför blir den aldrig frisk? :(
nå mer att säga om denna dag..?.. typ inte, tror inte det iallafall :)

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

men VA? nu får du ge dig stina!!! du blev inte ens lite dålig på det där skolfotot och det vet du innerst inne, så tyst med dig! :P du är ju sötast <3

2008-10-29 @ 12:22:49
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ojojoj så söööt vovve!:) Jag är kär!:P

2008-10-30 @ 13:08:39
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tycker att du blev dålig på kortet?

vet du vad jag tänkte när jag såg dig i katalogen?

...det kan vi ta en annan gång...:)

2008-11-01 @ 01:44:09
Postat av: Marcus

^^ det var jag : )

2008-11-01 @ 15:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0