shut up, I'm just having a bad hairday

asså... jag sa ju att jag skulle lägga ut en bild idag på hur håret blev.. men asså... jag har inte fått nån bra bild än, jag ser helt enklet för gräslg ut idag.. Mitt hår är som för mjukt idag så gick inte att göra något med alls :S
kul att första dan med nya håret var tvungen att vara a-bad-hair-day
men jag lovade faktist rebecca.. såå här kommer två bilder

Madelene på sax&kam gjorde en massa slingor och resten av håret färgade hon en färg som tog bort de gula tonerna jag hade. Nu har jag en mer bersare färg och en massa skiftningar av olika nyanser, och lite av den varma tonen har hon sparat :) jag ville ju inte bli blek-blond och det är jag inte heller även fast det typ ser ut som så på ena bilden och på den andra bilden ser det inte ut som om det är nån skillnad från förr.. men som jag sa .. jag har inte fått nån bra bild än ;S

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfint =D

2008-10-22 @ 17:35:41
Postat av: rebeccahe

skitsnygggttttt stumpan:)

2008-10-22 @ 17:37:49
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
Postat av: matilda

fiiint:)

2008-10-22 @ 21:34:28
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket kostade hela paketet, alltså hårfäg+slingor hos madelene?=)

det blev skitsnyggt=) puss

2008-10-23 @ 17:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0