skullcandy


hej hej
igår fanns det inte ens andrum att skriva något inlägg :S hade verkligen fullt upp hela dagen.
men jag tänkte skriva lite nu istället innan middagen och innan volleybollen =) Jag och marr var på fotoklubben igår och hade skojj skojj som vanligt :) vi testade ett nytt ljus som var häftigt men eftersom marr har alla bilder och typ vääääägrar att skicka dem till mig ( ;) hahah nee så vare inte men)  så var detta den enda jag kunde få tag på för tillfället ^^
Idag hade jag psykologiprov.. gick suug som på alla andra prov, men jag vill verkligen inte få ett IG :( jag skulle typ kunna döda för ett G!
 skicklig som man är så fixade man sig alldelens just en klipptid hos Mia! ;)
Jaja, nu pep maten från mikron och magen skriker efter mat :P
jag skriver mer senare :)
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0