seriespelen har börjat



idag klockan 12 pep vissepipan och då var matchen igång. Vi var grymma på plan tyckte jag! =) vi kämpade och låg aldrig under med säskillt jättemkt :)  jag fick tom göra ett snyggt block så att vi vann ett poäng!:D jag som aldrig lyckas med block typ (A)! Vi förlorade, men med ett leende :) och det roligaste var nästan att vi vi lyckades få B-laget ganska så nervösa ;) hehehe . Korten som blev tagna idag blev tagna av lillpapparazzin Julia Enmark ;) tack tack =) (btw, checka in minen på mig på en av bilderna, haha snygging nummer 1 xD)
Efter matchen så for jag hem till anna och Mia klippte mig ^^ hääärligt såattsäga :) Längtar grymt mkt till färgningen på söndag! =)=) det kommer kosta skjortan.. men vafan, det är värt det! vill slippa min otroligt gräsliga utväxt! (A)
nu håller jag egentligen på att leta mammas vigselring för hon har råkat tappa den under natten.. eller hon minns inte när hon tappade den hon barta märkte att den var borta från hennes hand i eftermiddags.. :S det är hittelön 500 kr , såå jag vill VERKLIGEN hitta den! I need money
nu väntar en prommis med lollo :) och sen maaat :P

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha vadå fåoss nervösa:P?

nu trodde du lite för mycket gumman,vivar bara stressade(A)

2008-10-19 @ 19:58:01
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Ni gjorde ett bra jobb å klart de var nervösa... Och derfär blir man stressad på plan då ;) Finns juh ingen anledning att stressa annars :p Var riktigt kul att leka coach och mer ska det bli =)

2008-10-19 @ 21:19:06
Postat av: Isabelle

okaaaay..

2008-10-19 @ 22:31:54
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

okaaaay..

2008-10-19 @ 22:31:56
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0