we all nead a break sometime

Hihi nu har marcus hjälpt mig med min design :]
tack tack tack =)=) fast den är inte riktigt klar än.. lite småändringar sker ännu :]

hinner inte skriva nå mer idag typ :S ville bara ta en paus och kolla hur den blev för sedan måste jag tillbaka till läsandet av "Babes i Beijing"
Jo föressten så fick jag tillbaka min systemkamera idag, och gissa hur mkt lagningen kostade?
noll svenska riksdaler ;) HIHIHIHihihi antingen har dem glömt att ta betalt eller så gick det helt enkelt på garantin, hursomhälst är jag happy about it :):)

ja åså tänkte jag bara fråga rebb om en sak ;)  :
Ehhh "rik och snygg" !? - HAHahah gumman lilla.. inte ens lite sanning xD

aja, nu måste jag fortsätta läsa.. kommer behöva sitta uppe hela natten inatt med :(

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan, vad fin din header blev!

Du, jag har utmanat dig på min sida, gå in och läs nogrannare! :)

2008-11-05 @ 23:17:42
URL: http://hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: rebeccahe

Gumman lilla du är way2rikochsnygg2function!

2008-11-05 @ 23:44:39
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså nu har ja funderat länge, varför i hela friden skriver du outfitta? de måste vara de fulaste ord jag hört!....gör gärna ett inlägg om varför, de skulle vara kul :)

2008-11-07 @ 09:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0