you'll never know when everyting suddenly will be gone.

det syns kanske inte utanpå
men det känns innuti



Vad ska jag skriva om denna dag?
Ja.. jag steg upp tidigare än en vanlig måndagsmorgon. Jag skippade alltså sovmorgonen för att försöka hinna göra klart teknikrapporten. Jag gick ner till ett kök fullt med byggarbetare som praktist taget rev ner allt vi ännu inte hade  plockat ut ur köket. Mamma hade gjort te och jag försökte hitta mig någon slags frukost i röran vi hade i vårat lilla "reserv kök" (som består av en mikro, ett litet kylskåp och ett bord med stolar). Men det är rätt mysigt ändå :) det känns som när man var liten och hade en koja att leka mammapappabarn i.  Nu har pappa även skaffat lite lyx till "köket". Han satte upp lilla platt-tvn i ett av fönstrerna och ställde en lampa på bordet så nu har vi lite underhållning och lyse också:) + att jag satte köksklockan på bordet, lutad mot lampan, så att man kan hålla koll på tiden.

Mamma och pappa här äntligen lagt märke till att det är svinkallt i mitt rum. Det blåser tom in snö genom fönstrerna! Så jag är små-happy för att pappa bestämde att ta en liten varmfläkt till mitt rum :]
Senare blir det en varmdusch för jag är stelfrusen än. En varm kopp te skulle inte skada heller :)

Nu när det äntligen kommit lite snö till staden så börjar jag märkligt nog tänka på hur härligt det skulle vara med sommar och sommarbrännan! Kanske borde börja tänka på om solarium är ett bra alternativ.. men jag är som på nått sätt lite emot det.. eller det känns så fejkat fånigt på nå sätt :S Aja, några svängar med mamis ansiktsolarium kanske inte kan skada (A) haha

Jag blev snuspank idag och kom just på att JAG BEHÖVER KLÄDER! jag har inget jag vill ha på mig längre + att jag typ inte har några tjocktröjor överhuvutaget ...
mamma är skyldig mig typ 250 spän .. hoppas hon minns det, för det känns jobbigt att behöva be om dem.
Jag som (förhoppningsvis) ska på bio med fredrik, anna och adam på fredag .. hur ska jag ha råd!? :O
jaja.. det fixar sig nog ^^

Tänkte bara ge några visa ord till alla. Ta var på tiden ni har tillsammans. Ni vet aldrig när allt kan vara över.
Våga satsa. Lev medans ni är i drömmen för ni vet aldrig när ni plötsligt vaknar upp och inser att ni är i den kalla hårda verkligheten.
Visa de ni älskar att ni faktist älskar dem. Fast slösa inte på er kärlek, det är bara waist of time. 
Våga ta de stora stegen till att må bättre, försök något nytt. Kan det verkligen bli så mkt värre av att försöka? jag tror du bara kan vinna på det.

oj, nu fick jag ett sms, och kom även på att jag borde nog plugga kinesiska , har glosor till på onsdag, och.. kinesiska är inte det lättaste skaniveta ;)
Imorgon är det min lååånga sovmorgon =) måste inet stiga upp förrän kl 9 ^^ *glader*


Vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0